Sinds 2021 zijn wij onderdeel van PrimaCura.

Per 1 januari 2021 zijn wij onderdeel van PrimaCura.

OPEN | Webinar Uw Zorg online voor OmniHis-praktijken

donderdag
jan

Welkom bij het webinar Patiëntportaal Uw Zorg online in combinatie met  OmniHis.

Tijdens het webinar krijgt u in het algemeen, maar ook per online dienst praktische tips en een knoppentraining om zo optimaal mogelijk gebruik te kunnen maken van het patiëntenportaal Uw Zorg online. Daarnaast is er ruimte om vragen te stellen aan Pharmeon en zal een huisartsenpraktijk die veel gebruik maakt van het patiëntenportaal zijn ervaringen met jullie delen.

Na het webinar heeft u de kennis, inzichten en handvatten om het patiëntenportaal effectiever in te zetten in uw praktijk en het gebruik te verhogen.

Wie? De training is met name interessant voor doktersassistentes en huisartsen. Ook praktijkmanagers kunnen deelnemen aan dit webinar.
Wanneer? Het webinar wordt gehouden op donderdag 27 januari 2022 van 16:00-17:00
Waar? Online
Kosten: Dit webinar wordt kosteloos aangeboden.

Aanmelden: U kunt zich aanmelden via deze link. Een week voor aanvang van de training ontvangt u de link naar het webinar.

Wilt u graag deelnemen, maar komt de datum of het tijdstip u niet uit? Geef dit dan aan in het aanmeldformulier. Bij voldoende animo, plannen we nieuwe trainingsmomenten.
Heeft u vragen? Dan kunt u zich richten tot de OPEN-projectleider Pieter Don, p.don@roer-om.nl